Blogger du?

Vi vil gjerne vite om deg som blogger om det å leve med en revmatisk sykdom eller andre muskel- og skjelettplager. I menyen til høyre (blogroll) kan du se linker til flere blogger av revmatikere, ta gjerne en titt på dem. Kanskje vet du om noen som burde blitt linket ditt eller en annen blogg som er aktuell for de som har en revmatisk sykdom. Du ser jo at vi blant annet har linket til Treningsglede som er en flott informativ blogg om trening og kosthold. Legg gjerne igjen eventuelle tips i kommentarfeltet.

28 Responses to Blogger du?

  1. Har blogg om hvordan det er for meg å leve med Psoriasisartritt.

  2. Anette sier:

    Hei, legg gjerne til meg. Jeg har nettopp tatt skrittet til å begynne å fortelle nette hvordan jeg har det. Psoriasis artritt btw

  3. Lone Olsen sier:

    bare legg til, blogger om mye, blant annet lupus som jeg lever med.

  4. Kirsti sier:

    Jeg skriver både om det å leve med fibromyalgi og en del andre temaer, som skjønnlitteratur, pedagogikk og andre temaer som opptar meg i dagliglivet.

  5. Lene Nilsen sier:

    Hei!
    Jeg er fremdeles under utredning, kampen i helsevesnet, aleinemamma med to små barn, sjøgrens – og nå nyrer som ikke vil være venner med kroppen lenger. Så Lupus diagnosen er på vei inn i tillegg til fybromylagi. Bloggen inneholder hvordan man funger i det daglige med to små barn og en kropp som ikke fungerer optimal av og til.

  6. Anette sier:

    Fint om dere med blogspot blogger, kan åpne for kommentarer ved at man legger inn navn og nettadresse. Jeg vil jo gjerne legge igjen noen ord, men får ikke mulighet når jeg ikke har Google, typepad el

  7. Hei !

    Jeg er Revmatiker, og blogger på min egen hjemmeside.

    Mvh

    Tor-Atle Sandal

    • revmatikerbloggen sier:

      Flott blogg du har Tor-Atle, den er nå lagt til blant bloggene på siden her.

  8. Glassveranda sier:

    Hei! 🙂 Jeg kom «ut av revmatikerskapet» i går jeg… en aldeles fryktelig vanskelig avgjørelse å ta, men en stor lettelse da det først var gjort. Det hadde vært enklere dersom enda flere tilsynelatende friske bloggere stod fram i «det offentlige rom» og sa at de sliter med en revmatisk sykdom i det daglige, og jeg håper det at jeg nå har stått fram vil kunne bidra til at enda flere våger det. Glassveranda feiret nylig 100 000 besøkende, og nå håper jeg bare at leserne mine ikke forsvinner fordi jeg nå står fram som kronisk syk… Jeg synes uansett det er viktig å gi sykdommen et ansikt, det å vise at revmatiske sykdommer kan ramme helt vanlige mennesker, friske mennesker, -ja alle mennesker. Du finner «Ut av revmatikerskapet»-innlegget mitt her: http://glassveranda.blogspot.com/2010/10/farvel-sommer-farvel-godt-ledd-vr.html

    Jeg har også skrevet dette: http://glassveranda.blogspot.com/2009/10/om-forventninger-baller-blogge-mammaer.html
    – I fjor, men den gang uten å si noe om at jeg selv var begynt å bli skikkelig dårlig…

    Det nærmer seg jul, så les gjerne dette også 😉 : http://glassveranda.blogspot.com/2009/11/stresset-slik-gjr-du-unna-julestria-pa.html

    Jeg ønsker dere alle sammen en riktig fin høst! 🙂

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.
    – revmatiker.

    • revmatikerbloggen sier:

      Kjempeflott blogg Ann og innlegg om revmatisk sykdom som vi kjenner oss godt igjen i. Stå på!

  9. AnnaTW sier:

    Jeg blogger på engelsk om smertemestring på
    http://365painfreedays.blogspot.com/

    Og i desember åpner jeg norsk blogg om helsevesenet på
    http://www.diagnostisert.no

    Min favorittblogg om RA er på engelsk:
    http://rawarrior.com/

    ellers liker jeg Chronic Babe http://www.chronicbabe.com

    og anbefaler alle revmatikere å lese The Spoon Theory – om livet med kronisk sykdom, skrevet av en dame som har Lupus.

    http://bit.ly/cPitsM

    🙂 Anna

    • revmatikerbloggen sier:

      Kjempeflott Anna! Vi legger inn bloggen din på siden her og så venter vi spent på den som snart kommer.

  10. Maria Isabel sier:

    Hei. Har akkurat skrevet mitt første innlegg om Leddgikten. Og det blir ikke siste.

    http://mariaisabels.blogg.no/1289903501_leddgikt_sykdom_eller.html

    🙂

    • Sesilie Halland sier:

      Kjempeflott innlegg Maria, som beskriver det vi vet mange går gjennom. Det er også fint å se de positive sidene du nevner.

  11. Hege sier:

    Jeg blogger en del om hverdagen med fibromyalgi, med fokus på mestring, helse, trening og kosthold.

  12. Turid sier:

    Blogger om hverdagsmosjon fra ståsted som fibromyalgiker.

  13. Tone B. sier:

    Hei. Det var så fint å lese lenger oppe her om en som hadde kommet ut av «revmatikerskapet»! Det er vel akkurat det jeg føler også. Har hatt sykdommen psoriasis med psoriasis artritt i mange år, men ble først diagnostisert for 3-4 år siden. Nå først begynner jeg å akseptere sykdommen og jeg føler meg lettere til sinns. Jeg har ingen blogg om dette, dit er jeg ikke kommet, men jeg kommer til å følge med dere som har! Så tusen takk for at noen vil blogge om temaet – det hjelper!!!!! =)
    Takknemlig hilsen Tone B.

  14. Myr sier:

    Dere mÅ gjerne legge til min blogg. Skriver om hverdagsliv og håndarbeid og en foreløpig udiagnostisert fibromyalgi

  15. Linda Ursin sier:

    Jeg blogger blant mye annet om det å leve med kneartrose, og hva jeg selv tror er polyartrose. Selv om revmatologisk poliklinikk ikke er særlig villig til å utrede meg.

  16. Jeg blogger om Fibromyalgi og ME:) ca. 70% av den FM har også ME. Kom gjerne en tur innom på http://www.fmnytt.me 🙂

  17. Blogger om hverdagen min, og livet med fibromyalgi 🙂

  18. Anne Mette sier:

    Jeg har blogg og innimellom så skriver jeg litt om hvordan det er å være hardt rammet av fibromyalgi.

  19. Morten sier:

    Har starta eget nett forum for folk med revmatiske sykdommer. Håper folk vil bli med å dele erfaringer:) http://revmatikerforum.net/

  20. Fru Jacobsen sier:

    Jeg har akkurat fått diagnosen artrose i korsryggen 🙂 Og jeg utredes for andre revmatologiske sykdommer.

    http://www.frujacobsen.no

Legg igjen en kommentar

